Z Brennej na Błatnią -
Błatnia (917 m) Brenna ośrodek zdrowia (398 m)

Czas przejścia: 1.15 godz.    Suma podejść: 0 m    Śr. nachylenie: 0%    GOT: 5 pkt.
Czas przejścia: 1.15 godz.    Suma podejść: 390 m    Śr. nachylenie: 8.9%    GOT: 10 pkt.

Opisy wycieczek udostępnione przez użytkowników

Pierwsza wycieczka Uli

Autor: 02021973

Opracowano: 2013-05-27 21:30:12

Trasa: Brenna ośrodek zdrowia Błatnia Brenna ośrodek zdrowia

Pierwsza w życiu wycieczka naszej córeczki Urszulki w góry, uczestnikami byli braciszek Jonasz oraz rodzice.Ula 26 kwietnia skończyła

roczek więc byliśmy pełni obaw co do wyjazdu. Po wcześniejszym sprawdzeniu pogody wyjechaliśmy z Jastrzębia Zdroju i wyruszyliśmy

czarnym szlakiem z centrum Brennej. Podejście do szlaku zielonego było dość strome ale krótkie, jedynym atrybutem pomocnym była

chusta do noszenia i oczywiście nasze ręce. Dotarliśmy do chaty poniżej schroniska i na tym zakończyła się nasza wędrówka w jedną stronę.

Na miejscu wypiliśmy ciepłą herbatę i zjedliśmy własnoręcznie przygotowany prowiant, i trzeba przyznać że byliśmy zmęczeni. Trasę

powrotną kontynuowaliśmy szlakiem zielonym do Brennej. Chyba po raz pierwszy nie zaliczyłem szczytu będąc tak blisko, okoliczności

nie pozwoliły nam na to, drugą ciekawostką było to że zapomnieliśmy książeczek GOT, ale to również  nie było najważniejsze.Trzeba

przyznać że wycieczka była udana i zachęciła mnie do kontynuowania takich wypraw.

Brenna-Stary Groń-Grabowa-Przeł.Karkoszczonka-Błatnia-Brenna

Autor: Majka_W

Opracowano: 2014-06-19 19:36:52

Trasa: Brenna ośrodek zdrowia Stary Groń Grabowa Kotarz Karkoszczonka skrót do Błatniej skrót do Karkoszczonki Błatnia Brenna ośrodek zdrowia

Pogoda znów dopisała, było słonecznie, ale nie upalnie. Aż do Grabowej prawie nikogo na szlaku, ale później ruch jak na dworcu. Tempo było tym razem bardzo powolne, tak więc pętla zajęła nam aż 9 godzin. Ale za to było więcej czasu na delektowanie się widokami, widoczność całkiem niezła. Od ubiegłego roku "wyrósł' nowy punkt na trasie - bar na Kotarzu (obok pamiątkowego ołtarza).

Wokól Brennej

Autor: Majka_W

Opracowano: 2015-06-30 22:06:53

Trasa: Brenna Centrum Stary Groń Grabowa Kotarz Karkoszczonka skrót do Błatniej Klimczok schronisko Klimczok Siodło Zachodnie pod Klimczokiem skrót do Karkoszczonki Błatnia Brenna ośrodek zdrowia

wycieczka w nowej wersji - początek w centrum Brennej, a nie ze skrzyżowania, a na dodatek wejście na Klimczok. Zejście też do centrum Brennej, bo na tej mapie nie ma łącznika od zielonego szlaku - czarny szlak do centrum. nie wiem czemu kalkulato wstawia przejścia "skrót do Błatniej" i "skrót do Karkoszczonki". Przejście wyglądało tak: Karkoszczonka - czerwony szlka na siodło pod Klimczokiem- schronisko nad Klimczokiem - siodło - Klimczok - szlak żółty na Błatnią