Szlak zolty Kamesznica Górna - Karolówka

Opis i galeria zdjęć z Szlak zolty Kamesznica Górna - Karolówka szlaku Kamesznica Górna (552 m) Karolówka (903 m)
Kamesznica Górna (552 m)
Karolówka (903 m)
Czas przejścia: 1.50 godz.   Suma podejść: 340 m    Śr. nachylenie: 6.8%    GOT: 9 pkt.

Czas przejścia: 1.50 godz.    Suma podejść: 0 m    Śr. nachylenie: 0%    GOT: 5 pkt.
Udostępnione przez użytkowników opisy wycieczek obejmujące zolty szlak Kamesznica Górna - Karolówka

11 maja 2012, wycieczka na Baranią Górę z rodzinką

Autor: Greggy

Opracowano: 2012-07-14 15:11:32

Trasa: Kamesznica Górna Karolówka Schronisko PTTK Przysłop pod Baranią Górą Barania Góra

Wyszliśmy rano, koło godziny 10, z rodzicami, rodzeństwem i wujkiem. Żółtym szlakiem dotarliśmy do zielonego (i niebieskiego), którym doszliśmy do schroniska PTTK. Następnie czerwonym szlakiem doszliśmy na szczyt Baraniej Góry. Pogoda była piękna, z wieży widokowej widzieliśmy między innymi Babią Górę, a nawet Tatry cieniujące w tle. Wracając do naszego domku, ledwo zdążyliśmy przed nadchodzącym deszczem.