Szlak zielony Orłowa - Ustroń Polana

Opis i galeria zdjęć z zielonego Szlak zielony Orłowa - Ustroń Polana szlaku Orłowa (813 m) Ustroń Polana (434 m)
Orłowa (813 m)
Łatwy, urozmaicony szlak
Z przysiółka Orłowa (770 m) wraz ze znakami niebieskimi w kierunku przełęczy Beskidek (662 m). Niedaleko przed przełęczą opuszczamy szlak niebieski i skręcamy w lewo na grzbiet Palenicy. Przechodzimy przez przysiółek Przelacz (610 m), nastepnie do siodła w Palenicy (590 m). Stąd widoki na Jaszowiec i dalej na dolinę Wisły, Stożek i Kiczory. Schodzimy w dół przez las, natępnie zagajniki, pola i zabudowania starego Jaszowca by w okolicach szkoły dojść do drogi biegnącej do Dobki. Drogą na północ do złączenia ze szlakiem czerwonym i wraz z nim do stacji PKP Ustroń Polana. [BS2]
Ustroń Polana (434 m)
Czas przejścia: 0.55 godz.   Suma podejść: 0 m    Śr. nachylenie: 0%    GOT: 5 pkt.

Czas przejścia: 1.55 godz.    Suma podejść: 360 m    Śr. nachylenie: 8.8%    GOT: 8 pkt.
Udostępnione przez użytkowników opisy wycieczek obejmujące zielony szlak Orłowa - Ustroń Polana

Smerekowiec - Orłowa

Autor: kiki59

Opracowano: 2011-11-21 19:14:11

Trasa: Smerekowiec Trzy Kopce Wiślańskie Orłowa Ustroń Polana

Wycieczka w dniu 19.11.2011r.Rano mglisto,mała widoczność, ale w południe zaświeciło słoneczko. Czas poruszania się 4 godz.i 12 minut.Chata na Orłowej zamknięta.