Szlak niebieski Przełęcz Koniakowska - Karolówka

Opis i galeria zdjęć z niebieskiego Szlak niebieski Przełęcz Koniakowska - Karolówka szlaku Przełęcz Koniakowska (732 m) Karolówka (903 m)
Przełęcz Koniakowska (732 m)
Karolówka (903 m)
Czas przejścia: 1.50 godz.   Suma podejść: 300 m    Śr. nachylenie: 5.4%    GOT: 9 pkt.

Czas przejścia: 1.50 godz.    Suma podejść: 220 m    Śr. nachylenie: 3.9%    GOT: 9 pkt.
Udostępnione przez użytkowników opisy wycieczek obejmujące niebieski szlak Przełęcz Koniakowska - Karolówka

Trzecia wycieczka i najdłuższa

Autor: 02021973

Opracowano: 2013-05-28 17:22:02

Trasa: Przełęcz Koniakowska Karolówka Schronisko PTTK Przysłop pod Baranią Górą Karolówka Przełęcz Koniakowska

Trzecia wycieczka Uli w tym miesiącu i życiu, jednocześnie najdłuższa więc znowu obawy co do wyjazdu oczywiście zbyt późnego. Tym razem zaopatrzeni w nosidełko wystartowaliśmy ok.południa z parkingu obok Koczego Zamku, mijając przeł.koniakowską, zdobyliśmy Tyniok przy dość ostrym podejściu weszliśmy w las, gdzie przywitała nas tablica ''UWAGA NIEDŹWIEDŹ'. Szliśmy na przemian raz w dół raz w górę dochodząc na Karolówkę, a Urszula podróż znosiła dzielnie stąd już tylko 30 min. do schroniska na Przysłopie gdzie dotarliśmy o 14.40. W schronisku przywitała nas grupa emerytów i nie tylko, zachwycona naszą córką, ja za to bardzo zmęczony niesieniem małej marzyłem o odpoczynku. Po regeneracji i zrobieniu paru fotek, ruszyliśmy w drogę powrotną i naprawdę było przyjemnie po za ogromnym bólem pleców na parking dotarliśmy bez napotkania niedźwiedzia, ja moja żonka i oczywiscie córa. Ciekawostką jest to że na szlaku nie spotkaliśmy ani jednego turysty, i tego troszeczkę żałowaliśmy mam nadzieję że powodem był normalny dzień pracy.

Trzycatek - Kubalonka

Autor: KrzysiekWRC

Opracowano: 2015-07-07 12:12:41

Trasa: Jaworzynka Trzycatek Wierch Czadeczka Przełęcz Rupienka Przełęcz Koniakowska Karolówka Schronisko PTTK Przysłop pod Baranią Górą Piłka nad Pietraszonką Stecówka Szarcula Kubalonka

Trochę późno zaczynam sezon 2015 ale lepiej późno niż wcale smiley Na początek (by się rozejść) trasa z umiarkowanymi podejściami. Jaworzynka Trzycatek - Kubalonka.

Przykładowe czasy przejść:
Koczy Zamek - Schronisko PTTK Przysłop 1:21godz
Schronisko PTTK Przysłop - Kubalonka 1:13godz

Dystans: 26,3km. Suma podejść: 900m. Deniwelacja 440m. Czas przejścia: 4:27h (netto).