Szlak czerwony Rycerka PKP - Młada Hora

Opis i galeria zdjęć z czerwonego Szlak czerwony Rycerka PKP - Młada Hora szlaku Rycerka PKP (500 m) Młada Hora (895 m)
Rycerka PKP (500 m)
Szlak zaczyna się na stacji PKP Rycerka, ale równie dobrze można zacząć w centrum Rajczy dochodząc główną drogą w kierunku Rycerki Dolnej. Zaczynając na stacji PKP Rycerka idziemy za znakami główną szosą w kierunku Rajczy, by po przejściu kilkuset metrów skręcić w prawo w polną drogę. Szlak grzbietem wspina się na Hutyrów (744m) z 27 m anteną przekaźnika telewizyjnego. Ze szczytu widoki na Rajczę i jej górskie otoczenie. Dalej dość długo równym grzbietem wśród łąk i zagajników. Na wschodzie widok na dolinę Danielki i górujący nad nią wyniosły Muńcuł (1165m). Przeważnie lasem, pnąc się pod górę dochodzi do przysiółka Młada Hora. Schodząc w dół osiedla dochodzi do przełęczy, na której skrzyżowanie szlaków.
Młada Hora (895 m)
Czas przejścia: 2.15 godz.   Suma podejść: 50 m    Śr. nachylenie: 0.6%    GOT: 9 pkt.

Czas przejścia: 2.15 godz.    Suma podejść: 470 m    Śr. nachylenie: 5.9%    GOT: 12 pkt.