Szlak zolty Korbielów - Schronisko PTTK Hala Miziowa

Opis i galeria zdjęć z Szlak zolty Korbielów - Schronisko PTTK Hala Miziowa szlaku Korbielów (641 m) Schronisko PTTK Hala Miziowa (1270 m)
Korbielów (641 m)
Schronisko PTTK Hala Miziowa (1270 m)
Czas przejścia: 1.40 godz.   Suma podejść: 0 m    Śr. nachylenie: 0%    GOT: 6 pkt.

Czas przejścia: 2.40 godz.    Suma podejść: 690 m    Śr. nachylenie: 14.4%    GOT: 13 pkt.
Udostępnione przez użytkowników opisy wycieczek obejmujące zolty szlak Korbielów - Schronisko PTTK Hala Miziowa

Majowa rozgrzewka - Pilsko

Autor: magdziorka

Opracowano: 2012-05-05 10:16:09

Trasa: Korbielów Schronisko PTTK Hala Miziowa Pilsko Schronisko PTTK Hala Miziowa Uszczawne Przełęcz Przysłopy Korbielów

Spontaniczne zgubienie szlaku ;) Przydałby się GPS nawet na tak zaznajomionym szlaku :) Śnieg zdecydowanie potrafi odmienić krajobraz ;)

Korbielów-Pilsko-Korbielów

Autor: kyczart

Opracowano: 2013-09-30 13:37:29

Po wakacyjnej przerwie ruszamy znowu. Tym razem bierzemy się za Beskid Żywiecki i od razu wybór padł na Pilsko.

Jest 29.09.2013r. godzina 7.40 ruszamy (Weronika, Wiktoria, Ola, wujek i tata) z Korbielowa i jast zimno...

0.00 stopni Celcjusza

Czapka, szalik, rękawiczki, obowiązkowo!

idziemy żółtym szlakiem

po drodze drobne przeszkody

i widać ze jesien się pojawiła

czas na sniadanie

troszkę zostaliśmy w tyle

lecz szczyt już widać

cel osiągnięty Pilsko zdobyte

odpoczynek w promieniach słoneczka pod schroniskiem

sprawdzamy drogę powrotną

schodzimy zielonym szlakiem do Korbielowa

ostatnie metry czas 13.40

Pilsko z Korbielowa

Autor: wpogonizapieczatka

Opracowano: 2013-10-28 22:28:04

Pilsko (1557 m n.p.m.) to trzeci co do wysokości szczyt Beskidu Żywieckiego. Piękny, widokowy i… podobno wietrzny.... http://wpogonizapieczatka.pl/pilsko-z-korbielowa/

Z Korbielowa do Milówki

Autor: wpogonizapieczatka

Opracowano: 2013-11-25 15:40:16

Trasa: Korbielów Schronisko PTTK Hala Miziowa Pilsko Schronisko PTTK Hala Miziowa Trzy Kopce Schronisko PTTK Hala Rysianka Schronisko PTTK Hala Lipowska Hala Redykalna Schronisko PTTK Hala Boracza Milówka

Ciepły dzień, opadłe liście, miejscowe oblodzenia, powiewy mroźnego wiatru – czyli polska złota jesień. Taka właśnie aura towarzyszyła mi w drodze z Korbielowa do Milówki przez Pilsko.

Korbielów-H.Miziowa 4.05.2013

Autor: GraDar

Opracowano: 2014-03-30 10:20:28

Trasa: Korbielów Schronisko PTTK Hala Miziowa

Zaczęliśmy w Korbielowie od Chaty Baców, niestety zamkniętej. Jednak to już nie jest schronisko, położone niedaleko centrum miasta. Bez pieczątki które kolekcjonujemy z każdej wyprawy ruszyliśmy na szlak.

Podczas wędrówki pogoda się pogorszyła. Jak to w górach. Zrobiło się chłodno ale jak już się powiedziało "a"..... mimo, że widoków nie było, pod nogi patrzeć trzeba było..... powiedzieliśmy sobie "b".......

..... a tu jeszcze pod szczytem - śnieg. Po raz kolejny mieliśmy okazję porzucać się "kulkami" w maju.

Najlepsze było na Hali Miziowej. Weszliśmy na halę, zastanawiając się w którą stronę do schroniska. Mgła, że drogowskazu nie było widać i...... nagle podchodząc na ok. 10-15m.... coś się z mgły zaczęło wyłaniać. Ciemna bryła, albo skała :-)  I nagle zdziwienie wielkie. TO  BYŁO  TO !!!! Kolejna pieczątka uzupełni kolekcję !!!

Po ok. 2 godz. pogoda tak sie poprawiła, że i z daleka można było podziwiać..... ale tylko okolicę i całe schronisko.

I znów zmiana pogody. Wiedzieliśmy, że jednak na Pilsko, na szczyt nie dojdziemy :-(  Czekać nie było na co. Chmury, mgła, wilgoć - robiło się niebezpiecznie i nie było na co czekać. Musieliśmy ruszyć w drogę powrotną.

Mgła nas dopadła jednak w drodze powrotnej. Ostrożny krok za krokiem, nie śpiesząc się, ale zdecydowany powrót.

Były i przeszkody na drodze. Jak nie dołem to górą, tzw. "gimnastyka szlakowa" :-)

A tutaj ostatnia fotka pokazująca gdzie nas nogi zaniosły :-)