Szlak niebieski Wielka Rawka - Krzemieniec

Opis i galeria zdjęć z niebieskiego Szlak niebieski Wielka Rawka - Krzemieniec szlaku Wielka Rawka (1307 m) Krzemieniec (1200 m)
Wielka Rawka (1307 m)
Krzemieniec (1200 m)
Czas przejścia: 0.40 godz.   Suma podejść: 160 m    Śr. nachylenie: 9.4%    GOT: 3 pkt.

Czas przejścia: 0.40 godz.    Suma podejść: 80 m    Śr. nachylenie: 4.7%    GOT: 2 pkt.
Udostępnione przez użytkowników opisy wycieczek obejmujące niebieski szlak Wielka Rawka - Krzemieniec

Bieszczady 2012 Dzień 3

Autor: ciechoslaw

Opracowano: 2012-07-08 14:41:28

Trasa: Hotel PTTK Ustrzyki Górne Wielka Rawka Krzemieniec Wielka Rawka Mała Rawka Bacówka PTTK pod Małą Rawką Przełęcz Wyżniańska Połonina Caryńska Hotel PTTK Ustrzyki Górne

Tu już zaczęły się upały. Wielka Rawka, Krzemieniec, Połonina Caryńska, Ustrzyki. Miły dzionek :)

Bieszczady 2012 Dzień 3

Autor: Bartek

Opracowano: 2013-05-03 10:26:49

Trasa: Przełęcz Wyżniańska Bacówka PTTK pod Małą Rawką Mała Rawka Wielka Rawka Krzemieniec Wielka Rawka Hotel PTTK Ustrzyki Górne

Odpoczynkowa krótsza trasa, Mała i Wielka Rawka bardzo widokowe, z kolei Krzemieniec wart jedynie uwagi ze względu na trójstyk granic Polski, Słowacji i Ukrainy. Widoków ani z niego ani z drogi praktycznie żadnych, na szczycie jedynie obelisk i wyschłe, przynajmniej końcem sierpnia, źródełko po słowackiej stronie. No ale jak być w Bieszczadach a na trojstyk nie dotrzeć? ;)

Bieszczady 2013 wersja 2

Autor: Ola_Milord

Opracowano: 2013-07-01 17:23:09

Trasa: Hotel PTTK Ustrzyki Górne Wołosate Przełęcz Bukowska Halicz Przełęcz 1160 m Przełęcz Siodło Tarnica Przełęcz Siodło Hotel PTTK Ustrzyki Górne Wielka Rawka Krzemieniec Wielka Rawka Mała Rawka Bacówka PTTK pod Małą Rawką Przełęcz Wyżniańska Połonina Caryńska Brzegi Górne Schronisko PTTK na Połoninie Wetlińskiej Przełęcz M.Orłowicza Stare Sioło Przełęcz M.Orłowicza Krysowa Bacówka PTTK Jaworzec Fałowa Dołżyca

1 Dzień - Warszawa - Kraków

2, Dzień - Kraków - Ustrzyki Górne. Nocleg w nmiocie koło schroniska Kremanos

3. Dzień  Przejście Ustrzyki Górne - Wołosate - Przełęcz Bukowska - Halicz - Przełęcz Goprowska (Prz.1160 m) - Przełęcz Siodło - Tarnica - Ustrzyki Górne

4. Dzień - Odpoczynek

5 Dzień - Ustrzyki Górne  - Wielka Rawka - Krzemieniec - Wielka Rawka - Mała Rawka - Bacówka PTTK pod Małą Rawką

6. Dzień - Bacówka PTTK pod Małą Rawką - Przełęcz Wyżniańska - Połonina Caryńska - Brzegi Górne - Schronisko PTTK na Połoninie Wetlińskie

7 Dzień - Schronisko PTTK na Połoninie Wetlińskiej - Przełęcz M.Orłowicza - Stare Sioło - Studencka Baza Namiotowa

8 Dzień - Studencka Baza Namiotowa - Smerek - Przełęcz M. Orłowicza - Krysowa - Schronisko PTTK Jaworzec

9 Dzień - Schronisko PTTK Jaworzec -- Dołżyce ew. skrócenie do Cisnej ale o 14 jest autobus

10 Dzień - Dołżyce - Cisna - Kraków

11. Dzień - Kraków - Warszawa

Bieszczady - szlak z Wetliny na Krzemieniec przez Riabą Skałę do Wetliny

Autor: Mariusz

Opracowano: 2024-01-12 22:03:35

Trasa: Wetlina Wetlina - Moczarne Mała Rawka Wielka Rawka Krzemieniec Czerteż Rabia Skała Jawornik Wetlina

Wyruszyliśmy z Wetliny o świcie, gdy pierwsze promienie słońca rozświetlały Bieszczady. Zaparkowaliśmy nasz samochód na darmowym parkingu w Wetlinie i spragnieni świeżością górskiego powietrza i zaczęliśmy naszą wędrówkę.

Kierowaliśmy się ku wejściu na zielony szlak na Małą Rawke, początkowy fragment szlaku był naprawdę ciężki. Spore nachylenie dawało się we znaki. Co chwila stawaliśmy żeby nabrać oddechu i odpocząć. Jednak dobra wiadomość była taka, że po pokonaniu tego fragmentu dalej już było o wiele łagodniej.

Kolejno przemierzając szlak, dotarliśmy do Wielkiej Rawki. Panorama Bieszczadów Zachodnich robiła ogromne wrażenie, a z wysokości górskiego szczytu czuliśmy, jak góry otaczają nas z każdej strony. Postanowiliśmy zatrzymać się na chwilę, delektując się śniadaniem, czerpiąc radość z tego dzikiego zakątka.

Kontynuując naszą wędrówkę, zdobyliśmy Krzemieniec, jedno z wyższych miejsc w polskich Bieszczadach. Wspaniałe widoki rozpościerały się dookoła, tworząc magiczną atmosferę. Dbając o siły na dalszą trasę, zacieśniliśmy sznurowadła butów i ruszyliśmy w stronę Riabej Skały.

Przejście przez skalisty teren dostarczyło nam prawdziwej dawki górskiego wyzwania. Używając rąk do pokonywania trudniejszych fragmentów, poczuliśmy się jak prawdziwi zdobywcy gór. Po osiągnięciu szczytu Riabej Skały, ogromnie zadowoleni, podziwialiśmy zapierające dech w piersiach krajobrazy.

Następnie skierowaliśmy się w stronę Jawornika, mijając malownicze zakątki szlaki i kierowaliśmy się w stronę Wetliny. To była naprawdę ciężka przeprawa - pomyślałem schodząc ostatni fragment szlaku. Ale jakże piękna dotarło do mnie po chwili. Bieszczady są naprawdę pięknymi górami.