Szlak czarny Przełęcz M.Orłowicza - Krysowa

Opis i galeria zdjęć z czarnego Szlak czarny Przełęcz M.Orłowicza - Krysowa szlaku Przełęcz M.Orłowicza (1099 m) Krysowa (847 m)
Przełęcz M.Orłowicza (1099 m)
Krysowa (847 m)
Czas przejścia: 1.20 godz.   Suma podejść: 30 m    Śr. nachylenie: 0.7%    GOT: 5 pkt.

Czas przejścia: 1.20 godz.    Suma podejść: 300 m    Śr. nachylenie: 6.7%    GOT: 7 pkt.
Udostępnione przez użytkowników opisy wycieczek obejmujące czarny szlak Przełęcz M.Orłowicza - Krysowa

Bieszczady 2013 wersja 2

Autor: Ola_Milord

Opracowano: 2013-07-01 17:23:09

Trasa: Hotel PTTK Ustrzyki Górne Wołosate Przełęcz Bukowska Halicz Przełęcz 1160 m Przełęcz Siodło Tarnica Przełęcz Siodło Hotel PTTK Ustrzyki Górne Wielka Rawka Krzemieniec Wielka Rawka Mała Rawka Bacówka PTTK pod Małą Rawką Przełęcz Wyżniańska Połonina Caryńska Brzegi Górne Schronisko PTTK na Połoninie Wetlińskiej Przełęcz M.Orłowicza Stare Sioło Przełęcz M.Orłowicza Krysowa Bacówka PTTK Jaworzec Fałowa Dołżyca

1 Dzień - Warszawa - Kraków

2, Dzień - Kraków - Ustrzyki Górne. Nocleg w nmiocie koło schroniska Kremanos

3. Dzień  Przejście Ustrzyki Górne - Wołosate - Przełęcz Bukowska - Halicz - Przełęcz Goprowska (Prz.1160 m) - Przełęcz Siodło - Tarnica - Ustrzyki Górne

4. Dzień - Odpoczynek

5 Dzień - Ustrzyki Górne  - Wielka Rawka - Krzemieniec - Wielka Rawka - Mała Rawka - Bacówka PTTK pod Małą Rawką

6. Dzień - Bacówka PTTK pod Małą Rawką - Przełęcz Wyżniańska - Połonina Caryńska - Brzegi Górne - Schronisko PTTK na Połoninie Wetlińskie

7 Dzień - Schronisko PTTK na Połoninie Wetlińskiej - Przełęcz M.Orłowicza - Stare Sioło - Studencka Baza Namiotowa

8 Dzień - Studencka Baza Namiotowa - Smerek - Przełęcz M. Orłowicza - Krysowa - Schronisko PTTK Jaworzec

9 Dzień - Schronisko PTTK Jaworzec -- Dołżyce ew. skrócenie do Cisnej ale o 14 jest autobus

10 Dzień - Dołżyce - Cisna - Kraków

11. Dzień - Kraków - Warszawa

Wetlina-PTTK Jaworzec 05.07.2011r

Autor: GraDar

Opracowano: 2014-03-30 12:21:06

Trasa: Stare Sioło Przełęcz M.Orłowicza Krysowa Bacówka PTTK Jaworzec

Pierwsze dni urlopu kiedy przestało lać. Pierwsza dłuższa wyprawa która zdecydowaliśmy się podjąć. Pochmurno ale szlak nie aż taki żeby zawrócić ze zgledu na śliskość. Wahadło na szlaku - trochę w górę, trochę w dół ale jednak do góry.

Pierwszy przystanek - Przełęcz Orłowicza. Mały deszcz przy dużym wietrze. Trochę wędrowców którzy ruszali na połoniny, my postanowiliśmy iść w drugą stronę - do Bacówki Jaworzec.

Pogoda wyglądała na przecierającą się. Panoramy sie poprawiły więc ruszyliśmy dalej.

To co się potem stało, żal opisywać. Zimno się zrobiło i lunęło tak, że zaczęliśmy żałować tej wyprawy. Prawie 2-3 godziny w deszczu. Wydeptane ścieżki szerokości 50-60cm pełne błota z lejącą się wodą. Po dojściu do Bacówki byliśmy przemoknięci do suchej nitki - kurtki, polary i podkoszulki mokre, spodnie przemoczone, wszystko w plecakach zalane, a po błocie które na ścieżkach było do wysokości kostek chlupało nam w butach.

W Bacówce trochę odpoczęliśmy i postanowiliśmy jednak wrócić na kwatery, pomimo tego, że zastanawialiśmy sie tu nad noclegiem. I znowu w deszczu - ale juz mniejszym, ruszyliśmy jak najszybciej. Pokazano nam, chyba z litości, drogę poza szlakiem, drogę którą dojeżdża się do Bacówki.  W ten sposób doszliśmy późnym popołudniem do drogi gdzieś za Smerek Wieś, a stąd ulicą aż do Wetliny. Mokrzy, zźiębnięci, przemoczeni z błotem w butach wyglądaliśmy tragicznie :-) Właścicielka jak nas zobaczyła, chwyciła się za głowę !!!!

Na szczęście nie odchorowaliśmy tego :-))   i juz plany na nowe wypady !!!!

Pozdrawiamy Grażyna i Darek

wycieczka 9/2017

Autor: konsolfilm

Opracowano: 2018-05-04 10:17:54

Trasa: Smerek Wieś Przełęcz M.Orłowicza Krysowa Przełęcz Szczycisko

Ja z kumpelą mgła aż do smerka zero widoków chociasz to też miało swój urok. Z przełęczy szczecisko drogą do smerka. Zielony szlak bardzo urokliwy trzeba szukać oznaczeń zero wydeptanych ścieżek dzicz totalna chyba pierwszy szłem tym szlakiem w tym roku :)