. Pierwsza wycieczka Uli

Pierwsza wycieczka Uli

Autor: 02021973

Opracowano: 2013-05-27 21:30:12

Pierwsza w życiu wycieczka naszej córeczki Urszulki w góry, uczestnikami byli braciszek Jonasz oraz rodzice.Ula 26 kwietnia skończyła

roczek więc byliśmy pełni obaw co do wyjazdu. Po wcześniejszym sprawdzeniu pogody wyjechaliśmy z Jastrzębia Zdroju i wyruszyliśmy

czarnym szlakiem z centrum Brennej. Podejście do szlaku zielonego było dość strome ale krótkie, jedynym atrybutem pomocnym była

chusta do noszenia i oczywiście nasze ręce. Dotarliśmy do chaty poniżej schroniska i na tym zakończyła się nasza wędrówka w jedną stronę.

Na miejscu wypiliśmy ciepłą herbatę i zjedliśmy własnoręcznie przygotowany prowiant, i trzeba przyznać że byliśmy zmęczeni. Trasę

powrotną kontynuowaliśmy szlakiem zielonym do Brennej. Chyba po raz pierwszy nie zaliczyłem szczytu będąc tak blisko, okoliczności

nie pozwoliły nam na to, drugą ciekawostką było to że zapomnieliśmy książeczek GOT, ale to również  nie było najważniejsze.Trzeba

przyznać że wycieczka była udana i zachęciła mnie do kontynuowania takich wypraw.